Ga naar de inhoud
EvAdvies

EvAdvies

Category – Shopper – Consumer Consultancy

  • Home
  • Over
  • Marktonderzoek
  • Categorievisie
  • Klanten
  • Blog
  • Nederlands
    • Nederlands
    • English
  • Rapport Avondmaaltijden

Marketingbeta’s in Tijdschrift voor Marketing

In het novembernummer van Tijdschrift voor Marketing stond een artikel over Marketingbèta’s. Ik was één van de geïnterviewden.

Lees hier deel 1 van het artikel.
Lees hier deel 2 van het artikel.

Auteur evadviesGeplaatst op 26 november 201313 mei 2022Categorieën Big DataTags beslissen, big data

Berichtnavigatie

Vorige Vorig bericht: Waarom het niet om méér investeren in promoties gaat, maar om slímmer
Volgende Volgend bericht: Shopper Marketing en Neuromarketing; wat hebben ze aan elkaar?

Algemene Voorwaarden

Privacyverklaring EvAdvies en Spinos

Disclaimer


Eveline van Acquoij
Consultant
Category - Shopper - Consumer
Bel 06 - 233 977 27
of stuur een e-mail.

KvK Leiden 51559331

View Eveline van Acquoij's profile on LinkedIn

Blog

  • Drie tips om je efficiency als trade marketeer of category manager enorm te verhogen
  • 100 learnings uit het maken van 250 categorieplannen (in willekeurige volgorde)
  • Meer en vaker pindakaas eten door innovatie? (hoe onderzoek je innovaties?)
  • Duur bier geeft meer plezier! (hoe onderzoek je prijs)
  • De online beslisboom is een achtbaan (hoe werkt het online aankoopproces?)
  • Zonder budget een helder beeld van de markt? Het kan!
  • Acht tips om een goede trendanalyse te maken (voor je jaarplan)
  • Kun je nog relevant marktonderzoek doen tijdens Corona?
  • Categorieplannen voor het nieuwe normaal
  • Het mysterie van de beslisboom (hoe maak je het ideale schappenplan?)

Categorieën

  • Big Data (5)
  • Budget (3)
  • Categorievisie (8)
  • Consumer Research (7)
  • Customer Journey (7)
  • Decision Tree (5)
  • Foodservice (1)
  • Gedragspsychologie (6)
  • Innovatie (2)
  • Insights (11)
  • Instore communicatie (2)
  • Jaarplannen (7)
  • Marketing Mix Modelling (2)
  • Neuromarketing (13)
  • Path to Purchase (5)
  • Prijs (4)
  • Promoties (6)
  • Retail (5)
  • ROI (1)
  • Sales Stories (3)
  • Seminar (2)
  • Shopper in 2025 (4)
  • Shopper Journey (3)
  • Shopper Marketing (34)
  • Shopper Marketing organisatie (2)
  • Shopper Research (8)
  • Shoppergedrag (15)
  • Slimme data-analyse (8)
  • Workshop (1)
  • Zonder categorie (1)

© EvAdvies | 2011-2023

  • Home
  • Over
  • Marktonderzoek
  • Categorievisie
  • Klanten
  • Blog
  • Nederlands
    • Nederlands
    • English
  • Rapport Avondmaaltijden
EvAdvies Disclaimer Ondersteund door WordPress
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.Accept Read More
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN