Over

Mijn naam is Eveline van Acquoij en ik ben een praktisch expert in Marktonderzoek, Category Management en (Consumer/Shopper) Marketing. Mijn kennis houd ik permanent op peil door on- en offline alle nieuws, congressen en cursussen over het vak en aanpalende -gebieden op de voet te volgen. Ik ben EvAdvies gestart om mijn enthousiasme, ideeën, kennis en ervaring met zoveel mogelijk mensen te delen.

Moeilijke dingen begrijpelijk maken kan ik als geen ander. Je moet echt bij mij zijn voor het doorvertalen van insights naar visie, strategie en concreet plan. Als marktonderzoeker ben ik een kei in het uitvoeren en duidelijk maken van ingewikkelde (statistische) analyses.

Ik ben opgeleid als econometrist en marketeer. Ik werk al ruim 25 jaar in marktonderzoek, category management, trade, shopper en consumentenmarketing en data science. Dit deed ik in allerlei verschillende bedrijfsculturen (start-up, familiebedrijf, multinational etc) en markten, zoals supermarkten (DKW, diepvries én vers), drogisterijen, apotheken, out of home, telecom, convenience en DHZ.

Vaste werkervaring deed ik op bij onder anderen Nielsen, Unilever, Coca-Cola en Dirk. Nu werk ik al 12,5 jaar voor een gevarieerde groep klanten zoals Nestlé, Paulig, Bolsius, Wessanen, Lamb Weston Meijer en Super Ninja.

Voor een uitgebreid CV, zie mijn LinkedIn-profiel.