Over

Mijn naam is Eveline van Acquoij en ik geloof dat Shopper Marketing de marketing van de toekomst is! Mijn kennis houd ik permanent op peil door on- en offline alle nieuws over het vak en aanpalende -gebieden op de voet te volgen. Ik ben EvAdvies gestart om mijn ideeën, kennis, ervaring en enthousiasme met zoveel mogelijk mensen te delen. Met mijn jarenlange ervaring als Trade/Shopper Marketing Manager, maar ook als klant van marktonderzoeks- en reclamebureaus ontwikkel ik een aanbod speciaal voor jou!

Ik heb in meer dan twintig jaar een brede ervaring opgedaan in trade en shopper marketing, shopperonderzoek, marketing intelligence, inkoop en category management. Dit deed ik in verschillende bedrijfsculturen en in een aantal markten, zoals supermarkten (DKW, diepvries én vers), drogisterijen, apotheken, out of home, telecom, convenience en DHZ. Naast een expert op mijn vakgebied(en) ben ik ook een effectief projectmanager en een ervaren coach.

Vaste werkervaring deed ik op bij onder anderen nielsen, Unilever, Coca-Cola Enterprises en Dirk. Nu werk ik al meer dan vijf jaar voor een gevarieerde groep klanten zoals Procter & Gamble, Douwe Egberts Master Blenders, PepsiCo, Grolsch, Philips, SCA en Danone.

Voor een uitgebreid CV, zie mijn LinkedIn-profiel.

EvAdvies heeft de beschikking over een netwerk van partners waarop veelvuldig een beroep wordt gedaan. Hiermee krijgt elke klant de geschikte aanpak. Van kwalitatief shopperonderzoeker tot schapspecialist tot graphic designer tot tekstschrijver, ze horen er allemaal bij.

Reacties zijn gesloten.