Over

Mijn naam is Eveline van Acquoij en ik ben een praktisch expert in Marktonderzoek, Category Management en (Shopper) Marketing. Mijn kennis houd ik permanent op peil door on- en offline alle nieuws, congressen en cursussen over het vak en aanpalende -gebieden op de voet te volgen. Ik ben EvAdvies gestart om mijn ideeën, kennis, ervaring en enthousiasme met zoveel mogelijk mensen te delen.

Moeilijke dingen makkelijk maken, dat is echt mijn kernkwaliteit. Zowel in het structureren van insights naar visie, strategie en concreet plan als het uitvoeren en duidelijk maken van ingewikkelde (statistische) analyses.

Ik ben opgeleid als econometrist en marketeer. Vervolgens deed ik in ruim 25 jaar een zeer brede ervaring op in marktonderzoek, trade en shopper marketing, category management en data science. Ik ben bekend met allerlei verschillende bedrijfsculturen (start-up, familiebedrijf, multinational etc) en markten, zoals supermarkten (DKW, diepvries én vers), drogisterijen, apotheken, out of home, telecom, convenience en DHZ.

Vaste werkervaring deed ik op bij onder anderen Nielsen, Unilever, Coca-Cola en Dirk. Nu werk ik al meer dan tien jaar voor een gevarieerde groep klanten zoals Nestlé, Paulig, Bolsius, Wessanen, Lamb Weston Meijer en Superninja.

Voor een uitgebreid CV, zie mijn LinkedIn-profiel.