Over

Mijn naam is Eveline van Acquoij en ik ben een praktisch expert in Shopper Marketing. Mijn kennis houd ik permanent op peil door on- en offline alle nieuws, congressen en cursussen over het vak en aanpalende -gebieden op de voet te volgen. Ik ben EvAdvies gestart om mijn ideeën, kennis, ervaring en enthousiasme met zoveel mogelijk mensen te delen.

Moeilijke dingen makkelijk maken, dat is echt mijn kernkwaliteit. Zowel in het structureren van insights naar visie, strategie en concreet plan als het uitvoeren en duidelijk maken van ingewikkelde (statistische) analyses.

Ik ben opgeleid als econometrist en marketeer. Vervolgens deed ik in bijna 25 jaar een zeer brede ervaring op in trade en shopper marketing, category management, shopperonderzoek en marketing intelligence. Ik ben bekend met allerlei verschillende bedrijfsculturen en markten, zoals supermarkten (DKW, diepvries én vers), drogisterijen, apotheken, out of home, telecom, convenience en DHZ.

Vaste werkervaring deed ik op bij onder anderen Nielsen, Unilever, Coca-Cola en Dirk. Nu werk ik al meer dan tien jaar voor een gevarieerde groep klanten zoals Deoleo, Praxis, Brabantia, Nutricia, Cérélia, Wessanen, Lamb Weston Meijer en Dutch Seafood Company.

Voor een uitgebreid CV, zie mijn LinkedIn-profiel.