Workshops

Ik ben door het hele jaar heen te boeken voor workshops en inspiratiesessies tijdens bijvoorbeeld teamdagen en jaarplansessies, of voor één- en tweedaagse sessies.

workshop_breed

Deelnemers beschrijven deze sessies als volgt: “beste trendspresentatie die ik ooit gezien heb”, “zeer veel nieuwe inzichten”, “met humor”, “verfrissend”, “zeer leerzaam” en “hoog interactief”.

De volgende sessies zijn standaard beschikbaar:
Seminar geweldige Shopper Marketing -  EvAdvies 1

Trends in Retail en Shopper Marketing
In deze anderhalf uur durende sessie worden op een interactieve manier, met veel beeld en geluid, de laatste Trends in Retail en Shopper Marketing op je afgevuurd. Vele voorbeelden passeren de revue, maar we staan ook even stil: wat kan je team er morgen mee gaan doen?

Ik heb de afgelopen jaren al tientallen keren Trendspresentaties gegeven over Retail en Shopper Marketing. De waardering hiervoor is altijd zeer positief. Enkele quotes: “de beste trendspresentatie die ik ooit gezien heb!”, “zeer hoge informatiedichtheid en superinspirerend!”, “in anderhalf uur volledig op de hoogte.”

ROI/Meetbaarheid van Shopper Marketingactiviteiten
In deze praktische twee uur durende sessie geef ik richtlijnen voor het goed formuleren van doelstellingen van Shopper Marketingactiviteiten in je jaarplannen. Hoe maak je het meetbaar? En hoe overtuig je senior management van het nut van deze activiteiten?

In deze inspiratiesessie komt onder meer het uitwerken van een sterke Shopper Marketing business case aan de orde.

Je kunt meer met data dan je denkt! Over slimme data-analyse
In deze interactieve sessie van twee uur stimuleer ik je creatieve analytische brein i.p.v. je lateraal denkende brein, zodat je je linker- en rechterhersenhelft beter combineert. Hierdoor ga je op een originele manier naar data kijken, waardoor je tot vernieuwende inzichten komt.

Hoe maak je een effectief Instore Marketingplan?
In een ochtend vol effectieve, maar ook niet-effectieve voorbeelden (omdat je van fouten vaak meer leert) leren jij en je team een sterk Instore Marketingplan te maken op basis van een praktische tool.

KISS (4)
Use your shopper’s brain!
Over het toepassen van learnings uit neuromarketing op Shopper Marketing. Met als uitsmijter: hoe maak je de ideale display? Wat kunnen we van deze grote denkers leren voor het beïnvloeden van shoppergedrag? Je wordt volledig op de hoogte gebracht van de laatste ontwikkelingen in neuromarketing en gedragseconomie. Maar het is niet alleen een theoretisch verhaal. Aan de hand van een aantal echte voorbeelden leer je meteen hoe je shoppers beter kunt beïnvloeden. Desgewenst kunnen we ook je eigen instorematerialen volledig onder de loep nemen.

Deze sessies zijn tailor made uit te breiden tot één- of tweedaagse workshops, waarbij we gezamenlijk kunnen werken aan een concreet resultaat (business plan, shopper insights, jaarplan, instorematerialen, schappenplan). Neem voor informatie gerust contact op via 06-23397727 of stuur een e-mail.

Het boeken van een workshop of inspiratiesessie kan heel eenvoudig via info@evadvies.nl. Wees er snel bij, want er is veel vraag naar deze sessies!

Reacties zijn gesloten.